در مورد کولر گازی بیشتر بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 تير 1403
بازدید : 1131
نویسنده : سئوکار


به خاطر داشته باشید که انتخاب برند همیشه همه چیز نیست. همچنین پرداخت پول زیاد استاندارد نیست، اما تهیه یک کولر گازی خوب مهم است.

این روزها زمین در حال گرم شدن است و البته فصل تابستان گرمتر می شود، حتی در مناطقی که زمستان های برفی دارند، داشتن کولر در خانه ضروری به نظر می رسد. در بین دو نوع یخچالی که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، یخچال گازی جایگاه ویژه ای در بین یخچال ها دارد.

زیرا به سرعت گرمای محیط را کاهش می دهد. تاسیسات سرمایشی حدود 26 درصد از کل برق مصرفی بخش ساختمان را تشکیل می دهند. این توزیع ممکن است در شرایط آب و هوایی مختلف و با توجه به نوع تجهیزات مورد استفاده متفاوت باشد. انواع کولرگازی ها بسته به اینکه از آب استفاده می کنند یا گازی متفاوت است برخی به اشتباه فکر می کنند که کولر گازی گرانتر از نوع آب است، اما اگر شما یک کولر آبی برای شش نمونه هزینه کرده اید، اینطور نیست همان قیمت.

برای خرید کولر گازی مناسب باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. شما می توانید برخی از آنها را در زیر بخوانید و فروشنده قطعاً سایر موارد را به شما اطلاع خواهد داد. بقیه اش حساسیت شما نسبت به نکات مهم است که یک موضوع شخصی است و اگر فردی به توصیه ها توجهی نکرد، تقصیر اوست.
برای تعمیر کولز گازی از سرویس کار کولر گازی تهران سرویس کاران کمک بگیرید.


فاکتورهای اساسی

فاکتورهای رایج برای خرید کولر گازی و استفاده بهینه از آن شامل موارد زیر می باشد:

اندازه محل مورد نظر

تعداد پنجره ها

زمان استفاده از کولر گازی

تعداد افرادی که در اطراف کولر گازی زندگی می کنند

استفاده از فضا

انواع کولر گازی

کولر گازی های موجود در بازار معمولا در مدل های زیر می باشند:

کولر گازی اسپلیت تک پنل

کولر گازی چند پنل

کنجی کولر گازی را جدا می کند.

نیروی باد قوی

نرم کننده پنجره

کولر گازی دائمی

تهویه مطبوع اسپلیت کنسول، سقف کف

کولر گازی اسپلیت داکت مخفی سقفی

کانالی اسپلیت کییووزی

سیستم های پیشرفته (VRF، MDV، DVM)

آنچه باید در مورد تهویه مطبوع بدانید:

ظرفیت گرمایش و سرمایش هر پانل

نوعی تنفس

A: سیلندر پیستونی برای آب و هوای معتدل

ب: سیلندر پیستونی (گرمسیری) برای هوای گرمسیری

جواب: گردش هوای سبک

د: روتاری (گرمسیری) برای آب و هوای گرمسیری

توصیه ما برای شهرهایی مانند تهران و مشهد، هوای معتدل است. زیرا در تابستان هوای این شهرها از دمای +45 بیشتر نمی شود و مصرف برق کولر گازی کمپرسور برای هوای معتدل کمتر از گرم است. کمپرسورهای گرمسیری در 67+ خوب کار می کنند و برای شهرهای جنوب کشورمان مانند اهواز، بندرعباس، کیش و ... مورد نیاز هستند. تهویه مطبوع چرخشی به دلیل مصرف بالای انرژی نسبت به تهویه مطبوع معمولی توصیه نمی شود، اما مقاومت و میرایی گرما عامل مهم مجدد کمپرسورها است.

مصرف برق بر حسب آمپر و توان مصرفی کل بر حسب وات

ابعاد و وزن کولر گازی

دسته انرژی تهویه مطبوع

صدای کولر گازی در هنگام کار چقدر است و مواردی از این قبیل

مطمئن شوید که وب سایت رسمی یا کاتالوگ اصلی دستگاه را به دقت مطالعه کنید زیرا اطلاعات صحیحی در مورد کولر گازی به شما می دهد.

نکات مهم

قبل از اینکه برای یک برند خاص یا بدون انتخاب به خرید بروید. با ویژگی ها و مشخصات هر نوع کولر گازی آشنا شوید. اگر بدون اطلاعات کافی وارد بازار شوید، گم خواهید شد، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطلع شوید.

به یاد داشته باشید که صحبت های دوستان، خانواده و آشنایان و یا حتی شایعات می تواند به خوبی نشان دهنده کیفیت غذای یک رستوران باشد، اما نمی توان به چنین کلماتی در مورد تهویه مطبوع اعتماد کرد. به یاد داشته باشید که قرار است بیش از 500 هزار لاری هزینه کنید. بنابراین اطلاعات مورد نیاز خود را از یک منبع معتبر دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که انتخاب یک برند محبوب همیشه همه چیز نیست. علاوه بر این، پرداخت پول زیاد عاملی نیست، مهم این است که یک کولر گازی خوب بخرید.

هنگام انتخاب نوع و قدرت کولر گازی، ابعاد اتاق شما بسیار مهم است. . بعد پولت رو هدر دادی

توجه داشته باشید که کولرهای دیواری دارای یونیت بیرونی نیز هستند. بنابراین در هنگام خرید این نوع کولرگازی ها حواستان به یونیت خارجی نصب شده و نحوه اتصال آن به یونیت داخلی باشد.

مهمترین نکته در مورد کولرگازی ها ظرفیت خنک کنندگی آنهاست. ساده ترین راه برای تشخیص این موضوع و تطبیق آن با اندازه اتاق، تماس تلفنی با سازنده یا فروشنده کولر گازی است. کارشناسان این شرکت ها شما را راهنمایی خواهند کرد. واحد اندازه گیری قدرت اسپلیت مشعل BTU است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com